sobota, 5 grudnia 2015

OOTD

No czeeeeść ;)
Bardzo się cieszę, że ten tydzień mi już szybko zleciał. Było strasznie męcząco, niedługo mam wystawienie ocen i w tym tygodniu miałam tyle na głowie sprawdzianów i kartkówek, że sama się dziwię że dałam radę. Nie zdążyłam obejrzeć moich ulubionych seriali, mam nadzieję że jutro w niedzielę znajdę czas na to. Muszę nadrobić American Horror Story Hotel oraz Scream Queens. Moje samopoczucie jest do wszystkiego dobrze nastawione. Dałam czadu w tym tygodniu na siłowni, ten fakt bardzo mnie uszczęśliwia. W moim drugim poście chce wam pokazać mój ootd - outfit of the day. Ostatnio byłam na zakupach i kupiłam bardzo eleganckie futerko. Nie miałam okazji jeszcze go nigdzie ubrać, więc postanowiłam go dodać do mojego dzisiejszego outfitu. Wydaję mi się, że idealnie pasuję ale wy zaraz sami to stwierdzicie. Byłam dzisiaj z przyjaciółką na sesji, było strasznie ponieważ, jest tak zimno. Myślałam że nie dam rady ściągnąć kurtki, ale dałam radę! Następny post może jakiś świąteczny co wy na to? 
    Podoba wam się?











Do następnego posta

39 komentarzy :

  1. Ślicznie wyglądasz! pasuje ci tkai styl :)
    Kochana pooklikasz? http://marijory.blogspot.com/2015/12/wishlist-z-shein-i-romwe.html bede mega wdzięczna!! :***

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zestawienie ! :*

    Zapraszam http://m-artynablogg.blogspot.com/ Odpowiadam na każdą obserwację i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko pięknie ze sobą współgra. Kamizelka robi wrażenie, aż nie mogę oderwać oczu. ;)
    Obserwuję i pozdrawiam!
    Geek of books&serials&films

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia, a futerko cudne. Co powiesz na wspólną obserwację i zapraszam do mnie
    http://domkaa-g.blogspot.com Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. OMG piękne te futerko *.*, a gdzie je kupiłaś, i buty jak można wiedzieć?
    http://otaczyta.blogspot.com/ <--- zapraszam :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja :)
    Obserwuje :)
    http://arampampam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. widze ze miałaś dobrego fotografa, ślicznie��

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja w całości mi się spodobała! Serio, jestem na tak we wszystkich elementach, brawo! :)


    Pozdrawiam, Justlyjass.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne ubrania ^^. Lubie taki styl

    adresjestdlaciot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja, gdzie kupiłaś futerko, kurtkę i kapelusz? Jest piękny.
    Jestem zdecydowanie za świątecznym postem, czekam na nowości x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. futerko stradivarius,kurtka w tally wejl,kapelusz stradivarius :)

      Usuń
  11. Śliczne futerko! Ja też nie mam kiedy obejrzeć AHS ;(

    OdpowiedzUsuń
  12. piekne futerko, ogolnie cała stylizacja super:)

    OdpowiedzUsuń
  13. outfit bardzo mi się podoba, futerko genialne, sama na takie poluję! zakochałam się również w twoim kapeluszu:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sama od bardzo, bardzo długie czasu szukam ładnego futerka, które byłoby w przystępnej cenie, ale niestety nie udało mi się takiego zaleźć. Współczuje zabiegania w szkole, możemu sobie przybić piątkę, bo ja też mam u siebie tego mnóstwo. Co do twojego ootd jest piękny! Wszystko rzeczywiście ze sobą współgra. Jasne futerko wybiło się z czerni i bieli, co powoduje fajny kontrast. Niespotykany, ale ciekawy, też mogłabym się tak ubrać. Szczególnie podoba mi się ten płaszczyk, kapelusz i torebka, chętnie zobaczyłabym te rzeczy u mnie w szafie! Czekam ze zniecierpliwieniem na następny post xx @toocoldforangel

    OdpowiedzUsuń
  15. wspaniałe zdj i wgl styl, pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny futrzak! wyglądasz genialnie :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapraszam do mnie :*

    Wspólna Obserwacja :) ?

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądasz świetnie🙌🏻 Blog zapowiada się niesamowicie, czekam na więcej notek! 💖

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne stylizacje! // @nenntmichmarta

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądasz przepięknie, swietny styl bardzo mi sie podoba. /@angelemojix

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam twój styl możesz mi oddać swoją szafę wraz z zawartością nie pogniewam sie:) - tedyari

    OdpowiedzUsuń
  22. cudowna stylizacja x /@Anniveii

    OdpowiedzUsuń
  23. Najlepszaaaaaa! ���� @hookienator
    P.S. Odwołując się do poprzedniego postu - zazdroszczę trenera. ��

    OdpowiedzUsuń
  24. jezu, jaka sliczna <3 piekny outifit, najbardziej podobaja mi sie buty :)) ily

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne futerko, plus torebka i naprawdę fajny blog ;)
    Piękny outfit ;) @herriloui

    OdpowiedzUsuń
  26. świetna stylizacja, wyglądasz ślicznie,
    bardzo podoba mi sie kapelusz, wyglądasz w nim super ;* @smerfuje

    OdpowiedzUsuń
  27. świetnie ❤️ wyglądasz super
    twój blog jest cudowny,będe wpadac na niego częściej @horanowa6

    OdpowiedzUsuń
  28. swietne zdjecia!! @louiebae

    OdpowiedzUsuń
  29. cudowne zdjecia, sliczna jestes @zayaus

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne bolerko ♥ Śliczne zdjęcia :)
    Co powiesz na wspólną obserwacje? Jeśli się zgadzasz zaobserwuje i daj znać u mnie na blogu, a ja obiecuję, że zrobię to samo :)
    http://m-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Outfit wygląda super! Futerko świetne sama bym sobie z chęcią sprawiła taki prezent na święta :p super wygląda z kapeluszem :) czekam na następny post!

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka