środa, 13 stycznia 2016

atak sweterkowy

WYBACZCIE ZA PRZERWĘ
Zacznę od tego, że serio wybaczcie mi ale ostatnio nie miałam weny a nawet czasu żeby cokolwiek dodać. Po takiej długiej przerwie stwierdziłam, że dobra wejdę tutaj i coś ciekawego napisze. Postanowiłam, że w tym roku będę częściej dodawała notki. Obiecuje wam to. Tyle u mnie się działo i nadal dzieje ale nie chce wam tym zanudzać. Chce wam pokazać na co ostatnio mam fazę! Są to sweterki. Mam tyle nowych i ciągle je noszę.  Jak zwykle nie miałam czasu iść na sesję, dlatego zrobiłam kilka swoich selfie i pokaże wam chociaż jak wyglądają do połowy. Od piątku mam już ferie więc pójdę z przyjaciółką na sesję i zrobię kilka foteczek w moich sweterkach. Ten tydzień mam bardzo luźny bo 3 klasy piszą próbne matury i jest studniówka w piątek więc ogólnie jutro ostatni dzień i wolne. Miałam czas chociaż na zmianę wyglądu bloga. Jak wam się podoba? Dobra przejdźmy do moich zdjęć. 



Pierwszy to taki golf z wycięciami, jest dość długi ale bardzo dobrze się w nim czuję. Jest mega śliczny i pasuje do wiele stylizacji. 





Drugi to taki długaśny, pomarańczowy, luźny sweterek. Ma długie rękawy dlatego je podwijam. Kupiłam go na wyprzedaży w h&m.





Trzeci to znów golf. Co ja mam do tych golfów. Ostatnio bardzo je polubiłam. Uważam,że pasują do mnie i ładnie się prezentują. Ten akurat jest taki puchaty i również długi. Ukradłam go mamie z szafy.






To tyle!
Wybaczcie za zdjęcia takie byle jakie, ale nie miałam czasu zrobić.
CZY WY TEŻ KOCHACIE SWETRY?






11 komentarzy :

  1. Najbardziej przypadł mi do gustu ostatni golf.

    Pozdrawiam kochana :*
    http://glamcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem miłośniczką swetrów! <3 Ten ostatni mnie urzekł! Najchętniej chodziłabym tylko w swetrze i w spodniach od piżamy. Miłego dnia! Obserwujemy?

    Komentarz u mnie = Komentarz u Ciebie
    http://bieganiejestspoko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie wyszłaś na zdjęciach :D Jednak pierwszy sweterek przypadł mi najbardziej do gustu :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi najbardziej spodobał się ten biały sweterek! :) Jest śliczny! Bardzo ładnie wyszłaś na zdjęciach, jesteś bardzo fotogeniczna. Obserwuje i liczę na to samo :) Zapraszam do mnie caroliv-photography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam sweterki! Szczególnie spodobał mi się ten z pierwszego zdjęcia, ze względu na wycięcia na ramionach.
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne sweterki:) masz piękne włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy i trzeci sweterek *-* Cudowne! <3 Świetny blog, dodaję do obserwowanych :*
    ☃ czarnakawaa.blogspot.com ☃ ❄KLIK❄

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne sweterki! Podoba mi sie to zdjęcie 3 od góry :)
    Zapraszam
    http://wet-streets.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. O jakie ładne <3
    Obserwujemy ? Daj mi znać :)
    http://by-oczii-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Golfowych sweterków nie lubię natomiast taki jak ten pomarańczowy świetny!
    Swoją drogą ładny case :)
    Mój blog-Kisiel truskawkowy

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka