niedziela, 15 maja 2016

luźna zwykła stylizacja

No więc cześć wam wszystkim, najpierw zacznę od moich zdjęć które zrobiłam dzisiaj! Mój dzisiejszy outfit jest prosty, wygodny i na pewno każda z was kiedyś się tak ubrała. Ostatnio nareszcie kupiłam sobie vansy old skooly, od dłuższego czasu chciałam je kupić no i mam! Uwielbiam te buty do wszystkiego pasują i według mnie są urocze. Typowo czarne - jak każde moje buty. Czarny dla mnie to najlepszy kolor, idealnie pasuje do mojej szafy. Zaczynając od dołu mam na sobie czarne spodnie z wysokim stanem, znów moje ulubione i mam ze sto par takich samych spodni. Do tego biała, prześwitująca, luźna basic koszulka z zary. Akurat dzisiaj nie było ciekawej pogody więc nałożyłam na to skórzaną kurkę z bershka.

A CO U MNIE SŁYCHAĆ?

Ja żyję ciągle brakiem czasu na cokolwiek. Raz na jakiś czas odwiedzę was tutaj i powstawiam kilka zdjęć. Ostatnio mam różne rozterki oraz humorki. Jestem ciężkim człowiekiem i jak widać trudno mnie zrozumieć. Nie będę się tutaj wyżalać nad sobą czy coś w tym stylu. Wiele osób mi bliskich pokazało mi, że ja po prostu muszę skupić się na sobie. Z jednej strony to samolubne myślenie ale ja za dużo skupiam uwagę na osobie/osobach które w jakiś sposób nie potrafią o mnie zawalczyć. Ja ciągle się przejmuje i rozmyślam nad sprawami które nie są ważne. Dlatego teraz walczę o lepszą siebie, nie długo wakacje i ciągle czas spędzam na siłowni. Daje z siebie wszystko bo do wakacji mało czasu zostało. W skrócie sama sobie chce udowodnić, że jestem silna emocjonalnie i powinnam korzystać jak najlepiej z każdej chwili w tym momencie. Pisząc tutaj to, to tak jakbym chciała wam przekazać, iż że jest ciężko to i tak będzie wszystko dobrze. Bo czasami następuje u nas taka przepaść, nazwałabym to chwilą słabości. Kiedy się poddajemy i mamy ochotę tylko leżeć w łóżku, otulone ciepłym kocem. Mamy maj, na dworze jest piękna pogoda, słońce świeci i uważam, że nie powinniśmy się załamywać. Tylko sto procent korzystać ze swojego życia. Taki tam z mojej strony optymistyczny post, ponieważ ja sama chce uwierzyć w siebie i mam nadzieje, że wy właśnie pryskacie energią! Do następnego, bye!

    I JAK PODOBA WAM SIĘ STYLIZACJA?
 
 












2 komentarze :

  1. Z tymi warkoczami i w okularach pozyjąc przy pierwszych zdj wygladałaś jak Styleev :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny post! :) bardzo podoba mi sie Twoj baner złozony z Twoich własnych zdjec a nie jakis przypadkowych sciagnietych z internetu

    obserwuje
    doblazness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka